Είμαστε πάλι εδώ μετά το πέρας του προγράμματος erasmus με την υπεύθυνη καθηγήτρια για να συζητήσουμε τα αποτελέσματα της δράσης.
- Θεωρείτε ότι υπήρξε μια επιτυχημένη δράση και με ποιο κριτήριο την αξιολογείτε?
- Ήταν μια επιτυχημένη δράση και φυσικά την αξιολογούμε με βάση τους στόχους που είχαμε θέσει. Συγκεκριμένα οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν στην αγγλική γλώσσα, να βελτιώσουν τις γνώσεις τους στο ΤΠΕ και να ενημερωθούν για τη βιώσιμη ανάπτυξη και πώς μπορεί να επιτευχθεί τόσο σε τοπικό όσο εθνικό επίπεδο.
- Ποιες από τις δραστηριότητες του προγράμματος υπηρετούσαν τη «βιώσιμη ανάπτυξη» ?
- Οι περισσότερες από αυτές.
- Σχετικά με την άφιξη των Ιταλών μαθητών η διαφορετική γλώσσα αποτέλεσε τροχοπέδη για την επικοινωνία και τη συνεργασία των μαθητών?
- Όχι καθόλου. Η γνώση της αγγλικής γλώσσας ήταν αρκετή.
- Μεταξύ συναδέλφων καθηγητών υπήρξε δίαυλος επικοινωνίας?
- Βεβαίως.
- Παρακολουθήσαμε ότι στις εκδηλώσεις του σχολείου ο πολιτισμός ήταν το μέσο προσέγγισης των μαθητών. Θεωρείτε ότι στις μέρες μας είναι αποτελεσματικός αυτός ο τρόπος?
- Είναι ένας απ” τους αποτελεσματικότερους τρόπους προσέγγισης των λαών. Βοηθά στην κατανόηση και αποδοχή της διαφορετικότητας.
- Νομίζετε ότι ο χρόνος ήταν αρκετός για να μπορέσουν οι μαθητές να συζητήσουν μεταξύ τους και άλλα θέματα που τους απασχολούν?
- Περισσότερος χρόνος, περισσότερη ανταλλαγή απόψεων. Παρόλα αυτά τόσο οι διαδικτυακές συναντήσεις όσο και η επίσκεψη στο σχολείο μας έθεσαν τη βάση για μια μακροχρόνια συνεργασία των δύο σχολείων.
- Ευχαριστούμε πολύ!