κείμενο από τον Ευάγγελο Γ.
Στην οικογένειά μου, η γιαγιά λέει πάντα ότι η υγεία είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός. Η γιαγιά μου κάθε πρωί, πριν ακόμη ανατείλει ο ήλιος, παίρνει ένα μικρό καλαθάκι και ανεβαίνει σε ένα λόφο, για να μαζέψει βότανα. Πολλές φορές την ακολουθούν και άλλες γυναίκες κι εκείνη τους μιλάει για τη φύση, τη σωστή διατροφή και τη σπουδαιότητα της άσκησης. Η υγεία, λέει χαμογελώντας, είναι το σπουδαιότερο αγαθό. Αν τη φροντίζεις, μπορείς να καταφέρεις τα πάντα.
Τα λόγια της είναι χαραγμένα στην καρδιά μου και προσπαθώ να ακολουθώ τη συμβουλή της, για να είμαι υγιής.
Ο Δημήτρης ζούσε κοντά στη θάλασσα. Μια μέρα ήταν με τον παππού του στη βάρκα τους. Ο Δημήτρης είχε μπλέξει έναν μεγάλο κόμπο στο σχοινί της βάρκας. Προσπάθησε να το λύσει, αλλά δεν τα κατάφερε.
Ο παππούς του κάθισε δίπλα του και του έδειξε με ηρεμία πώς να λύνει τους κόμπους. Μετά από ίγη ώρα ο κόμπος είχε λυθεί και ο Δημήτρης ένιωσε περήφανος.
“Κάθε πρόβλημα έχει τη λύση του”, του είπε ο παππούς χαμογελώντας.
