Out of the box!

out of the box

Μιλήστε μας γενικά για τον όμιλο σας!

Από τη πρώτη μέρα που άρχισα να διδάσκω ήθελα να μεταφέρω στους μαθητές μου λίγη από τη μαγεία που εγώ έβλεπα στην επιστήμη των μαθηματικών. Η πίεση όμως του σχολικού χρόνου μου επέτρεπε να παρουσιάζω μόνο κάποια μικρά αποσπάσματα αυτής της μαγείας, μιας και η σχολική ύλη μας περιόριζε αρκετά. Φέτος, μέσω του ομίλου «Μαθηματικά Out of the Box» άδραξα την ευκαιρία να  παρουσιάσω στους μαθητές τομείς των μαθηματικών που δεν παρουσιάζονται σχεδόν καθόλου στα σχολικά βιβλία. Επίσης, μέσα από τον όμιλο φροντίζω οι μαθητές μου να γνωρίσουν καλύτερα τη ζωή και το έργο σπουδαίων μαθηματικών και να εκτιμήσουν τη συμβολή του καθενός στην εξέλιξη των επιστημών και της τεχνολογίας.

Ποιος ο στόχος σας και οι απαιτήσεις από τα παιδιά;

Ο κυριότερος στόχος που έχω είναι να ξεπερνάνε οι μαθητές μου τον εαυτό τους. Να γίνονται καθημερινά καλύτεροι μαθητές, αλλά και καλύτεροι άνθρωποι που είναι ακόμα πιο σημαντικό. Όσον αφορά τις απαιτήσεις από τα παιδιά, το μόνο που απαιτώ είναι να φέρονται ευγενικά και με σεβασμό σε όλους τους συμμαθητές τους, αλλά και σε όλους τους συνανθρώπους τους.

Για ποιον λόγο επιλέξατε παιδιά μόνο της Γ” τάξης στον όμιλο σας;

Αυτή ήταν μια δύσκολη απόφαση που έπρεπε να πάρω. Είχα την τιμή να επιλέξουν τον όμιλό μου πάρα πολλά παιδιά. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για μένα, που όμως με έφερε στη δύσκολη θέση να κάνω μια επιλογή. Η κλήρωση ήταν η πρώτη μου σκέψη, αλλά όταν το επεξεργάστηκα καλύτερα στο μυαλό μου, επέλεξα μόνο παιδιά της Γ τάξης ώστε να είναι πιο ομοιογενής ως προς τις προαπαιτούμενες γνώσεις ο όμιλος. Από την άλλη σκέφτηκα ότι τα παιδιά των άλλων τάξεων θα έχουν την ευκαιρία να μπουν στον όμιλο και τα επόμενα χρόνια εφόσον το θελήσουν και δεν μου κρατάνε κακία για τη φετινή μου επιλογή! J

Περιγράψτε τον τρόπο μαθήματος σας;

Θα μπορούσα να αναφέρω εδώ πολλές θεωρητικές μεθόδους διδασκαλίας, όμως θα ακουγόμουνα σίγουρα βαρετός! Αυτό είναι ακριβώς που προσπαθώ να αποφύγω στον τρόπο διδασκαλίας μου: Η βαρεμάρα! Δεν ξέρω αν το καταφέρνω πάντα, αλλά προσπαθώ να κάνω το μάθημα τόσο διασκεδαστικό, όσο και ενδιαφέρον ώστε να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές ανεξαρτήτως ταμπεραμέντου.

Τι απαιτήσεις έχετε από τα παιδιά κάθε τάξης;

Στην Α’ Γυμνασίου θέλω τα παιδιά να προσαρμοστούν όσο πιο γρήγορα μπορούν στα δεδομένα του Γυμνασίου. Αυτό δεν είναι βέβαια τόσο εύκολο όσο ακούγεται, αλλά είναι απαραίτητο.

Από τα παιδιά της Γ’ Γυμνασίου θέλω μόνο να πάνε στο Λύκειο έτοιμοι και ως μαθητές και ως άνθρωποι!

 

Ποιος ο στόχος σας έως το τέλος της χρονιάς;

Φαντάζομαι ότι η ερώτηση δεν αναφέρεται σε προσωπικούς μου στόχους, αλλά ως προς το σχολείο!

Ως προς τους μαθητές μου ο στόχος είναι να γίνουν καλύτεροι από ότι ήδη είναι!

Πώς σας φαίνεται το επίπεδο των μαθητών του σχολείου μας;

Το γνωστικό επίπεδο των μαθητών του σχολείου μας είναι σαφώς πολύ πιο πάνω από το μέσο όρο των υπολοίπων γυμνασίων της Ελλάδας. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Αν επαναπαυτούμε σε αυτό είναι σίγουρο πως οι επιδόσεις θα κατρακυλήσουν με μαθηματική ακρίβεια!

Τι γνώμη έχετε για την μεταφορά του σχολείου μας σε νέα διεύθυνση;

Θα ήταν τρελός κάποιος αν έλεγε ότι η μετακίνηση του σχολείου δεν ήταν μια θετική εξέλιξη. Αισθάνομαι τυχερός που δεν χρειάστηκε να εργαστώ στο προηγούμενο κτίριο! Βέβαια προσωπικά πιστεύω ότι ένα πρότυπο σχολείο θα έπρεπε εξ’ αρχής να βρίσκεται σε ένα πρότυπο κτίριο, αλλά ας μην γίνομαι αχάριστος…

Για ποιον λόγο επιλέξατε αυτό το επάγγελμα;

Η απόφαση και η εμμονή μου να γίνω εκπαιδευτικός ήταν η πιο εύκολη απόφαση της ζωής μου. Από τη στιγμή που σκέφτηκα σοβαρά το επάγγελμα που θα ακολουθήσω δεν υπήρξε ποτέ δεύτερη σκέψη στο μυαλό μου. Δεν μπορώ να εξηγήσω ακριβώς τον λόγο. Το σίγουρο είναι ότι η διδασκαλία με γεμίζει σαν άνθρωπο, δεν με κουράζει και το κάνω με ευχαρίστηση. Το οικονομικό δεν είναι σίγουρα το κίνητρό μου! J

Μιλήστε μας για την επαγγελματική σας καριέρα;

Η επαγγελματική μου καριέρα ως εκπαιδευτικός μαθηματικός ξεκινάει από τα φοιτητικά μου χρόνια, όπου έκανα τα πρώτα μου ιδιαίτερα μαθήματα, ενώ στο πλαίσιο ενός μαθήματος του πανεπιστημίου μπήκα για πρώτη φορά σε τάξη, κάνοντας ενισχυτική διδασκαλία σε παιδιά γυμνασίου. Αμέσως μετά τη στρατιωτική μου θητεία έπιασα δουλειά σε μεγάλο φροντιστήριο διδάσκοντας μαθηματικά και πληροφορική Λυκείου και κυρίως στην Γ’ τάξη. Έναν χρόνο μετά, ταυτόχρονα με το φροντιστήριο ξεκίνησα να δουλεύω και σε ιδιωτικό σχολείο Γυμνάσιο και Λύκειο. Αργότερα ανέλαβα χρέη διευθυντή σε ένα από τα παραρτήματα του φροντιστηρίου και μετά από μια περίπου δεκαετία άνοιξα το δικό μου φροντιστήριο, το οποίο και κράτησα για περίπου άλλα δέκα χρόνια. Και κάπου εκεί αποφάσισα να χτυπήσω και την πόρτα του δημοσίου σχολείου. Ως αναπληρωτής καθηγητής πέρασα από 2 γυμνάσια των Αχαρνών και μετά από 2 ΕΠΑΛ στον Διόνυσο και στον Ωρωπό. Τα 2 χρόνια που ακολούθησαν πήγα στο μεγαλύτερο σχολείο: 2ο Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις Αυλώνα μέσα στις φυλακές ανηλίκων! Εκεί κατάλαβα ότι το επάγγελμά μου είναι και λειτούργημα… Αλλά αυτό είναι για άλλη συνέντευξη! J Ακολούθως ήρθα σε γυμνάσια και Λύκεια του Ιλίου που είναι και ο τόπος κατοικίας μου. Φέτος ήταν η πρώτη χρονιά μόνιμου διορισμού μου και είχα την τύχη και την τιμή να υπηρετήσω στο σχολείο μας!

Σχολιάστε

Όροι Χρήσης schoolpress.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Top