Ποδομπέισμπολ: Όταν το Γυμνάσιο Ιλίου συνδυάζει γκολ και home run!

ποδομπείζμπολ

Τουρνουά Ποδοσμπέισμπολ

Το 1ο Πρότυπο Γυμνάσιο Ιλίου διοργανώνει τουρνουά ποδομπέιζμπολ τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο, με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κ. Φλώρα Παντελή. Πρόκειται για μία υπέροχη συνεργασία μεταξύ των μαθητών του σχολείου και της κυρίας Παντελή, αλλά κυρίως των μαθητών της Γ΄ οι οποίοι συντονίζουν το τουρνουά. Τα παιδιά όπως και η κ. Παντελή έχουν εργαστεί σκληρά για την πραγματοποίηση του τουρνουά και η ανάγνωση του άρθρου αυτού αξίζει σίγουρα λίγα λεπτά από τον χρόνο σας.

Η αξία της του μαθήματος της φυσικής αγωγής στα σχολεία

Στην σημερινή εποχή το μάθημα της Φυσικής Αγωγής υποτιμάται από τους μαθητές αλλά και μερικές φορές και από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς της Φυσικής Αγωγής. Δεν αντιμετωπίζεται σαν μάθημα ή αντιμετωπίζεται σαν δευτερεύον μάθημα και για το λόγο αυτό δεν του δίνεται η σημασία και αξία που του αξίζει. Ήρθε καιρός όμως η άποψη των μαθητών για αυτό το μάθημα να αλλάξει.
Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής συμβάλει σημαντικά στην ολόπλευρη αρμονική και ισορροπημένη ανάπτυξη των διανοητικών δυνάμεων των μαθητών έτσι ώστε να εξελιχθούν σε υγιείς ανθρώπους με ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Το σχολείο έχει την πολύ σημαντική ευθύνη να παρέχει καλή σωματική δραστηριότητα και άθληση στους μαθητές. Ωστόσο πλέον το μάθημα της Φυσικής Αγωγής αντιμετωπίζει αρκετές δυσκολίες στην υλοποίηση.
Με τις σημερινές ώρες στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων αλλά και με τις πραγματικά υλοποιήσιμες ώρες το μάθημα της Φυσικης Αγωγης ουσιαστικα αποδομείτε. Αν λάβουμε υπόψη μας την έλλειψη γυμναστηριου σε πολλά σσχολέία αλλά και τις ώρες που ΄χανονται λόγω καιρικών συνθηκων, οι ώρες που μένουν είναι ελάχιστες.
Το υπουργείο πρέπει να λάβει δραστικά μέτρα και οι μαθητές να καταλάβουν όλα τα οφέλη που τους προσφέρει το συγκεκριμένο μάθημα. Ακόμα και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να πάρουν στα σοβαρά το επαγγγελμάτα τους και να προβάλλουν την σωστή εικόνα του προς τους μαθητές.

Η οργάνωση του τουρνουά
Η εκπαιδευτικός της Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας αποφάσισε με την βοήθεια των μαθητών του σχολείου να οργανώσει ένα τουρνουά ποδομπεισμπολ. Στην προσπάθεια της αυτή. Βοηθοί της είναι δυο μαθητές της Γ τάξης που είναι υπεύθυνοι για τον συντονισμό του τουρνουά. Επίσης, κάθε τμήμα έχει δύο υπεύθυνους συντονιστές οι οποίοι οργανώνουν την τάξη τους και συνεννοούνται με τους βασικούς συντονιστές (τους δύο μαθητές της Γ). Έως την πραγματοποίηση του τουρνουά οι μαθητές κάνουν εντατικές προπονήσεις ποδομπεισμπολ ώστε να εξασκηθούν.

Λεπτομέρειες παιχνιδιού
Αρχικά χωρίζουμε δυο ισάριθμες ομάδες. Η μια παίζει άμυνα και η άλλη επίθεση. ΣΕ διάφορα σημεία του γηπέδου υπάρχουν κάποια κονάκια τα οποία ονομάζονται σταθμοί. Επίσης επιλέγουμε και έναν τερματοφύλακα που θα είναι στο κέντρο του γηπέδου. Σκοπός του παιχνιδιού είναι ο κάθε παίκτης να περάσει από όλα τα κονάκια και να γυρίσει πάλι πίσω στην αφετηρία, δηλαδή εκεί που ξεκίνησε. Όσα άτομα φτάσουν πάλι στην αφετηρία τόσους βαθμούς κερδίζει και η ομάδα. Το παιχνιδι αρχιζει όταν ένας από τους παίχτες της επίθεσης κλοτσήσουν την μπάλα όσο πιο μακριά μπορούν για να δυσκολέψουν την ομάδα της άμυνας. Έπειτα οι παίκτες της άμυνας πρέπει να πιάσουν την μπάλα και να την ρίξουν στον παίκτη που βρίσκεται στο κέντρο του γηπέδου, χωρίς εκείνος να φύγει από τη θέση του. Καθολη την διάρκεια της διαδικασίας οι παίκτες της επίθεσης προσπαθούν να περάσουν όσο πιο πολλούς σταθμούς μπορούν, πριν όμως η μπάλα φτάσει στο κέντρο του γηπέδου. Αν οι παίκτες δεν βρίσκονται σε κάποιον σταθμό όταν η μπάλα φτάσει στο κέντρο καίγονται και βγαίνουν από το παιχνίδι.

Διεξαγωγή του παιχνιδιού
Το παιχνίδι θα λάβει μέρος στο αθλητικό κέντρο της Ραδιοφωνίας στο γήπεδο του ποδοσφαίρου. Κάθε τμήμα θα αποτελεί και μία ομάδα. Αρχικά θα παίξουν μεταξύ τους τα τρία τμήματα της Α΄, της Β΄ και της Γ’. Μετά το τμήμα της κάθε τάξης που θα νικήσουν θα παίξουν μεταξύ τους και έτσι θα βγουν οι νικητές. Κάθε ομάδα θα έχει έναν μαθητή που θα έχει ρόλο του προπονητή ο οποίος θα οργανώνει την ομάδα του, δύο γραμματείς που θα μετράνε τους πόντους και έναν διαιτητή.

Λουκά Αριάδνη

Σχολιάστε

Όροι Χρήσης schoolpress.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Top