Το Νέο Λύκειο: μια βιωματική προσέγγιση ενός μαθητή της Α΄Λυκείου

Όταν άκουσα πρώτη φορά για το Νέο Λύκειο, το καλοκαίρι του 2013, ήμουν, τολμώ να πω, αρκετά ενθουσιασμένος. Θεωρούσα ότι


Η Ελλάδα … τρώει τα παιδιά της! (συνέντευξη με τον κ. Δημήτρη Κιβωτίδη)

  Λέγεται συχνά ότι στην Ελλάδα «παράγονται» εξαιρετικοί επιστήμονες, οι οποίοι όμως αναγκάζονται να ξενιτευτούν προκειμένου να υλοποιήσουν τα όνειρά


Ο αθλητισμός… στο «Νέο» Λύκειο

Κάνοντας μια βόλτα στην αυλή του 1ου Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών την ώρα της γυμναστικής του Α3 βλέπεις παιδιά να


Σχολείο και μαγειρική: παρουσίαση του Προγράμματος: «Γεύσεις και Πολιτισμός» και σχετικών δραστηριοτήτων

Σχολείο δεν είναι μόνο τα μαθήματα που διδάσκονται με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα. Σχολείο είναι και δραστηριότητες με κοινωνικό περιεχόμενο,


Έρευνα: η άποψη των μαθητών για τη λειτουργία Πρότυπων Πειραματικών σχολείων και μη Πειραματικών.

Ο σκοπός της μικρής έρευνας που κάναμε ήταν να διερευνήσουμε τη στάση των μαθητών που φοιτούν σε Πρότυπα Πειραματικά και


Περί μιας άλλης Εκπαίδευσης… το ανάγνωσμα

Πόσες είναι οι περιπτώσεις που τα παιδιά έχουν κοιμηθεί ή έχουν ασχοληθεί με κάτι άλλο πέραν του μαθήματος μέσα στην


Εκπαίδευση: εργαλείο ελευθερίας ή μέσο χειραγώγησης;

          Τα τελευταία χρόνια το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας  μας προωθεί ένα συγκεκριμένο τύπο μαθητή. Θα μπορούσαμε άνετα να ταυτίσουμε


Συμβουλές για αποδοτικό διάβασμα…

                                                                          -Ξεκίνα το διάβασμα από τα δύσκολα και όχι από τα εύκολα μαθήματα. -Βάλε προτεραιότητα στα μαθήματα που θα


Αναζητείται… δημιουργικότητα

Αναγνώστες και αναγνώστριες, σας καλωσορίζω στο αφιέρωμα που ετοιμάσαμε για την Εκπαίδευση -οι μαθητές δημοσιογράφοι του 1ου Πρότυπου Πειραματικού Γενικού Λυκείου


Εναλλακτικοί τρόποι διδασκαλίας και ελεύθερος χρόνος μαθητών

  Στις μέρες μας, υπάρχουν πολλοί μαθητές οι οποίοι ασχολούνται με τον αθλητισμό ή με κάποιο άλλο χόμπι. Ωστόσο, υπάρχουν


Έρευνα για την στάση των μαθητών στο Νέο Λύκειο

Η μικρής έκτασης αυτή έρευνα υλοποιήθηκε από τον μαθητή της Α΄Λυκείου, μέλος του Ομίλου, Αλέξανδρο Σταγάκη, ο οποίος ερεύνησε στο

Top