Το πιο γλυκό μάθημα της χρονιάς! από την εκπαιδευτικό Ζωή Χρήστου
Στο πλαίσιο των δράσεων του Ενεργού Πολίτη με θέμα » Νοιάζομαι και Προστατεύω τις Μέλισσες «, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον [...]
Στο πλαίσιο των δράσεων του Ενεργού Πολίτη με θέμα » Νοιάζομαι και Προστατεύω τις Μέλισσες «, το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τον [...]
Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Α΄ και Β΄ Γυμνασίου, Νοιάζομαι και Ενεργώ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και δημιουργική δράση [...]
Την Πέμπτη 7 Μαΐου η συντακτική ομάδα της σχολικής εφημερίδας και οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α5 επισκέφθηκαν την 22η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης. [...]
Με ιδιαίτερη χαρά η ομάδα της σχολικής εφημερίδας «e-ματιά του 1ου» συμμετείχε την Πέμπτη 23 Απριλίου στο 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο «I_YOU_WE – [...]
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια το σχολείο μας συμμετείχε στην τελετή έναρξης του 29ου Φεστιβάλ Παιδείας και Νεολαίας του Δήμου Κορδελιού –Ευόσμου, το οποίο ήταν [...]
γράφει η εκπαιδευτικός Σοφία Μάντη Από τις 2 έως τις 6 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε η 6η Ελληνογαλλική Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή Εβδομάδα, μια σημαντική πρωτοβουλία που διοργανώθηκε [...]
Εκπαιδευτική Εκδρομή της Β΄ Γυμνασίου στην Κέρκυρα από τις Μανδρά Λυδία και Μεγαλίδου Ιωάννα. Λήψη αρχείου
γράφει η εκπαιδευτικός Παναγιώτα Σμάγα Την Τετάρτη 11 Μαρτίου 2026 αναχωρήσαμε από τη Θεσσαλονίκη με αρχηγό της πενθήμερης εκδρομής της Γ΄ Γυμνασίου στην Πελοπόννησο τον [...]
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και υπερηφάνεια πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 24 Μαρτίου, στην Αίθουσα Λόγου και Τέχνης του Γυμνασίου μας, η σχολική γιορτή για τον εορτασμό της [...]
Την Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026 στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Ευόσμου πραγματοποιήθηκε η «Γιορτή των Γραμμάτων προς τιμήν των Τριών Ιεραρχών». Η εκδήλωση οργανώθηκε από [...]