Πως αντιλαμβάνονται οι μαθητές το εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα;
Οι βαθμοί είναι ένα μεγάλο μέρος της ζωής των μαθητών, των καθηγητών και των γονιών. Κάθε τέλος τετραμήνου όλοι περιμένουν με ανυπομονησία καθώς και φόβο να μάθουν πως τα πήγαν οι ίδιοι ή τα παιδιά ….
