Αναζητώντας τη σχέση των μαθητών με το κείμενο πέρα από τον υποχρεωτικό χαρακτήρα και την παθητική ανταπόκριση στα ζητούμενα της [...]
“Je suis Charlie”. Ένα κίνημα από ανθρώπους, για την ανθρωπότητα.
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Ιαν•
08•15
του Παναγιώτη Τριπολιτσιώτη (Β4, Λύκειο) 7/1/2015, και άλλη μια ματωμένη σελίδα στην ιστορία μας, έρχεται για να αμαυρώσει την νέα […] |
Φίλιπ Πούλμαν, Το αστέρι του Βορρά (1995)
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Ιαν•
08•15
της Δάφνης Ψαράκη (Β2, Γυμνάσιο) To Αστέρι του Βορρά τοποθετείται σε ένα σύμπαν παρόμοιο με το δικό μας, που έχει […] |
Η συγχώρεση
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Ιαν•
04•15
του Νικολάου Αγγελή, (Γ1, Λύκειο) Η νύχτα σκέπαζε το αποπνικτικό από την αιθαλομίχλη λεκανοπέδιο της Αττικής όπως σκεπάζει στοργικά μια […] |
Επίσκεψη στο Ιστορικό Αρχείο Εθνικής Τραπέζης….
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Δεκ•
22•14
του Ιάσονα Κουριαννίδη (Β2, Γυμνάσιο) Στο κέντρο της Αθήνας, επί της οδού 3ης Σεπτεμβρίου 146, βρίσκεται το κτήριο της […] |
«Η επιστημονική στάση απέναντι στα πράγματα». Η ομιλία του κ. Στέφανου Τραχανά στο σχολείο μας
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Δεκ•
17•14
του Παύλου Λασκαρίδη (Γ3, Γυμνάσιο) ΄ Την Παρασκευή το απόγευμα, 12 Δεκεμβρίου 2014, παρακολουθήσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία στην αίθουσα […] |
|
Βλέποντας τους «Μυστικούς Αρραβώνες» του Γρηγορίου Ξενόπουλου…
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Νοε•
18•14
της Αγγελικής Σταυρακοπούλου (Β4, Λύκειο) Στις 16 Νοεμβρίου ημέρα Κυριακή ο όμιλος μας πραγματοποίησε μια ακόμη εξόρμηση, παρακολουθώντας την θεατρική […] |
17 Νοέμβρη 2014 – Με κριτική στάση απέναντι στη σύγχρονη πραγματικότητα
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Νοε•
16•14
του Παναγιώτη Τριπολιτσιώτη (Β4, Λύκειο) «Φοβάμαι τους ανθρώπους που εφτά χρόνια έκαναν πως δεν είχαν πάρει χαμπάρι και μια […] |
Νεαροί συντηρητές εν δράσει: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά στο Ίδρυμα Ευγενίδου
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Νοε•
16•14
του Δημήτρη Παϊζη-Ραντοϊκοβιτς (Β3, Γυμνάσιο) Με αφορμή την επέτειο των 100 χρόνων από τη δημιουργία των Γενικών Αρχείων του Κράτους, […] |
Γεγονότα στη Φώκαια, 1914
ΑΠΟ: ΘΩΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
-
Νοε•
16•14
του Δημήτρη Παϊζη-Ραντοϊκοβιτς (Β3, Γυμνάσιο) Μικρασιατική καταστροφή. Τι σας έρχεται στο μυαλό όταν ακούτε αυτή τη φράση; Δεν χρειάζεται να […] |