Το Δίκτυο e-τύπος στα Πρακτικά του 2ου Διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου με τίτλο: «Οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Εκπαίδευση – Διδασκαλία, Διά Βίου Μάθηση, Συμπερίληψη και Καινοτομία για την Πράσινη και Ψηφιακή Μετάβαση»

«Ο αντίκτυπος των σχέσεων που δημιουργούνται μέσα σε ένα εκπαιδευτικό δίκτυο αντανακλά ένα βραχυπρόθεσμο ή μακροπρόθεσμο όφελος για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και το σχολείο. Σύμφωνα με μελέτες η συνεργατική δικτύωση εκπαιδευτικών δομών και προσώπων αποτελεί το μέλλον της εκπαίδευσης».

Το Δίκτυο Μαθητικών Εφημερίδων «e-τύπος», το οποίο δημιουργήθηκε το σχολικό έτος 2023–2024 με πρωτοβουλία και ενέργειες της συντακτικής ομάδας  της σχολικής εφημερίδας του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου – Κορδελιού και ανέπτυξε αξιόλογες δράσεις χάρη στην επιτυχημένη σύμπραξη όλων των συνεργαζόμενων σχολείων, βρίσκεται και επίσημα στα  Πρακτικά του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου «Οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης στην Εκπαίδευση – Διδασκαλία, Διά Βίου Μάθηση, Συμπερίληψη και Καινοτομία για την Πράσινη και Ψηφιακή Μετάβαση».

πρακτικά συνεδριου εξωφυλλο 1

Το Δίκτυο  e-τύπος μετείχε στις εργασίες του 2ου  Διεθνούς επιστημονικού συνεδρίου, που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας της Καστοριάς, το χρονικό διάστημα 4-6 Οκτωβρίου 2024 με την εισήγηση:

«Η προώθηση της πολιτειότητας μέσα από τον μαθητικό τύπο: Ο ρόλος του Δικτύου e – τύπος».

Η εισήγηση είχε ως θέμα τη συγκρότηση της πολιτειότητας μέσα από τον μαθητικό τύπο, χρησιμοποιώντας ως χαρακτηριστικό παράδειγμα το Δίκτυο μαθητικών εφημερίδων e-Τύπος. Ο τρόπος λειτουργίας του και οι δράσεις που ανέπτυξε διαμόρφωσαν ένα υποστηρικτικό πλαίσιο για την καλλιέργεια της πολιτειότητας στους/στις μαθητές/τριες — μια διάσταση που συνιστά βασικό ζητούμενο της σύγχρονης εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η εισήγηση  βρίσκεται πλέον στα Πρακτικά  που έχουν  αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Diamorfosis IOSD και είναι προσβάσιμα στον σύνδεσμο: https://diamorfosis.eu/el/praktika-2ou-synedriou/.

Συγχαρητήρια σε όλα τα μέλη του Δικτύου, εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες!

20250418_175834

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης