Συμμετοχή του σχολείου στο πρόγραμμα erasmus+KA122

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Α΄ΦΑΣΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ERASMUS+KA122

1ο  ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

Το 1ο Γυμνάσιο Ελευθερίου-Κορδελιού κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 σχεδίασε και, αφού έλαβε την απαιτούμενη χρηματοδότηση από το ΙΚΥ, ξεκίνησε την υλοποίηση προγράμματος κινητικότητας εκπαιδευτικών  στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+KA122-SCH με στόχο τόσο την ενίσχυση της ευρωπαϊκής διάστασης της διδασκαλίας και της μάθησηςκαι την εξωστρέφεια του σχολείου, όσο  και την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικώνγια τη βελτίωση των γνώσεων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την υιοθέτηση στάσεων και την ενίσχυση των παιδαγωγικών πρακτικών στη διδασκαλία.Σε πρώτη φάση  πραγματοποιήθηκε μέρος της κινητικότητας στο Δουβλίνο (Ιρλανδία)και για την ολοκλήρωση του προγράμματος ακολουθεί και μία ακόμη κινητικότητα τον Οκτώβριο.

1684252501399 (1)

ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ KA122-SCH ΣΤΟ ΔΟΥΒΛΙΝΟ

   Συγκεκριμένα, μια ομάδα από τέσσερις (4)  εκπαιδευτικούς , το διευθυντή    του σχολείου, κ. Θεοχαρόπουλο Αντώνιο και τους καθηγητέςΜυστακίδου   Μαρία, Καρυπίδη Ιωάννη και Λεωνίδη Θεόδωρο, μετακινήθηκαν στο       Δουβλίνο   κατά το διάστημα1 έως 6Μαΐου 2023για την επιμόρφωση με θέμα:«ClassroomManagementSolutionsforTeachers: NewMethodologies,EffectiveMotivation,CooperationandEvaluationStrategies» του οργανισμού υλοποίησης Ευρωπαϊκών ΠρογραμμάτωνEuropassTeacherAcademy( IrelandLimited).

Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν κύκλο σεμιναρίων που περιελάμβανε βιωματικές και ομαδοσυνεργατικέςδραστηριότητες πάνω σε θέματα διαχείρισης της σχολικής τάξης και στη χρήση καινοτόμων διδακτικών μεθόδων, αλλά και να ξεναγηθούν σε μουσεία, χώρους πολιτισμού και ψυχαγωγίας και άλλα αξιοθέατα της πόλης του Δουβλίνου.

φωτό_page-0001 (1)

Παράλληλα, ήρθαν σε επαφή και συνεργάστηκαν με άλλους συναδέλφους από ευρωπαϊκές χώρες (Γερμανία, Ισπανία) ανταλλάσσοντας εμπειρίες και απόψεις. Εφάρμοσαν νέες καινοτόμες πρακτικές και μεθόδους διδασκαλίας και μάθησης, στρατηγικές κινητοποίησης του ενδιαφέροντος των μαθητών/τριών, αξιολόγησης και διαχείρισης προβλημάτων της σχολικής τάξης.

 1684252501407 (1)

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης