Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι στο σχολείο μας εφαρμόστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς ένα εναλλακτικό μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης στα μαθηματικά και τα γλωσσικά μαθήματα (και όχι μόνο) της Α΄ Γυμνασίου από τον μαθηματικό κ.Ξουπλίδη Παναγιώτη και τη φιλόλογο Σαράφη Μαρία.
Πρόκειται για το project«»Καταραμένα μαθηματικά», Δράσεις και παιχνίδια! Η γλώσσα και τα μαθηματικά αλλιώς!» στα πλαίσια του οποίου δημιουργήθηκε ειδικό μάθημα στην ψηφιακή πλατφόρμα e-class. Η δράση εφαρμόστηκε συστηματικά καθ΄ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στα τμήματα Α5 και Α6 και αποσπασματικά έγινε διάχυσή της στα υπόλοιπα τμήματα της Α΄ τάξης.
Το συγκεκριμένο Σχέδιο Δράσης αποτελεί ένα εναλλακτικό μοντέλο διδασκαλίας και μάθησης των μαθηματικών και των γλωσσικών μαθημάτων που εφαρμόστηκε καθ” όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς παράλληλα με το αναλυτικό πρόγραμμα. Ενδεικτικά αναφέρουμε οτι κατά την εξέλιξη του Project εφαρμόστηκαν η διερευνητική και ανακαλυπτική μάθηση, η ομαδοσυνεργατική, η συνδιδασκαλία στο πλαίσιο της διεπιστημονικότητας, το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης. Το project αυτό εντάχθηκε στον πρώτο άξονα της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και έγινε διάχυσή του στα υπόλοιπα τμήματα της Α τάξης με τη βοήθεια συναδέλφων που εντάσσονται στον δείκτη.
Στην ψηφιακή τάξη μπορεί να βρει κάθε ενδιαφερόμενος/ητμήματα της ύλης των μαθηματικών, της γλώσσας, αλλά και άλλων μαθημάτων με θεωρία, βίντεο, φύλλα εργασίας και να δει τις εργασίες που εκπόνησαν οι μαθητές/τριες μας.
Η ψηφιακή τάξη είναι ανοιχτή και δεν χρειάζεται εγγραφή με στόχο να συμμετέχουν όλοι/ες οι μαθητές/τριες και όποιος άλλος ενδιαφέρεται.
Στόχος μας είναι η δράση αυτή να συνεχίσει και την επόμενη χρονιά και το υλικό να εμπλουτιστεί με τη συνδρομή κι άλλων συναδέλφων και προτάσεις μαθητών/τριών για γνωστικά πεδία που τους ενδιαφέρουν.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να περιηγηθείτε στην ψηφιακή μας τάξη.
«Καταραμένα μαθηματικά». Δράσεις και παιχνίδια! Η γλώσσα και τα μαθηματικά αλλιώς!