Σχολικές εξετάσεις – Έρευνα από τη Μαρία Πασαλίδου και τη Σαββίνα Συμεωνίδου

Οι σχολικές εξετάσεις πλησιάζουν!  Όλοι οι μαθητές του Γυμνασίου θα αντιμετωπίσουν για πρώτη φορά αυτή τη διαδικασία. Η Α΄γυμνασίου  δίνει πρώτη φορά εξετάσεις  και η Β΄και η Γ΄  δεν έδωσαν τα προηγούμενα χρόνια λόγω της εξ αποστάσεως διδασκαλίας  εξαιτίας του covid.  Σε αυτή την έρευνα  λοιπόν, ασχολούμαστε με το θέμα των σχολικών εξετάσεων. Μαθητές από διάφορες τάξεις  του σχολείου μας  κλήθηκαν να απαντήσουν στα εξής ερωτήματα:

 

1.Πώς αισθάνεστε που θα δώσετε εξετάσεις;

Η πλειοψηφία των μαθητών έχει αρνητικά συναισθήματα για τη διαδικασία των εξετάσεων ενώ πολύ λίγοι απαντούν θετικά (μόνο τρεις!).

Ενδεικτικές απαντήσεις:  

Τίποτα

Καθόλου καλά

Μικρός σε ηλικία

Χάλια

Άγχος (οι πιο πολλές απαντήσεις)

Απόλυτο άγχος

Άσχημα

Απαίσια

Πίεση

Φόβο

Απογοήτευση

Ψυχολογική πτώση

αδικία

υπερήφανη

ενθουσιασμένη

 

2.Πιστεύετε ότι χρειάζεται να γίνονται ; Επιλέξτε την απάντηση.

Ναι   γιατί …………………………………..

Όχι  γιατί …………………………………………

 

Οι περισσότεροι μαθητές απάντησαν ότι δεν είναι απαραίτητο να γίνονται εξετάσεις και δικαιολόγησαν την απάντησή τους ενώ  πολύ λίγοι απάντησαν θετικά.

 

Ενδεικτικές απαντήσεις:  

Ναι   γιατί …………………………………..

Πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση για να βλέπουμε τι πρόοδο έχουμε κάνει.

Δυνατότητα για επανάληψη στα μαθήματα/ Θα μάθουμε καλύτερα τα μαθήματά μας.

Αύξηση του μέσου όρου των βαθμών.

Εξάσκηση για τις Πανελλήνιες.

 

Όχι  γιατί …………………………………………

Δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη.

Υπάρχουν οι έλεγχοι που αντιπροσωπεύουν το κάθε μαθητή.

Δεν είναι σωστό για τα μικρά παιδιά γιατί τα κουράζουν.

Είναι επιπλέον άγχος για τα παιδιά.

Είμαστε μικροί για εξετάσεις.

Δεν πρέπει να γίνονται στο γυμνάσιο.

Γιατί δεν έχουμε προλάβει να βγάλουμε την ύλη.

Προκαλεί άγχος στους μαθητές.

Οι μαθητές έχουν αρκετές υποχρεώσεις και πιέζονται.

Είναι χάσιμο χρόνου

Είναι άδικο για τους μαθητές που θα δώσουν πρώτη φορά

Νιώθουμε πίεση από όλα τα μέτρα και την κατάσταση που ζήσαμε λόγω covid.

Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι αξιολόγησης.

Οι εξετάσεις είναι γενικά αγχωτική διαδικασία.

Οι μαθητές δεν μπορούν να αποδώσουν όλοι το ίδιο.

 

Μαρία Πασαλίδου Γ5

Σαββίνα Συμεωνίδου Γ5

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης