εικαστική δημιουργία από τις μαθήτριες του Γ1: Αθηνά Βασιλειάδου, Άννα Κατσαμάκη, Κατερίνα Γίδαρη, Ιωάννα Αθανασιάδου

Αποχαιρετώντας το Γυμνάσιο…

0

Μετά από τρία χρόνια γεμάτα γνώση, χαρά και φιλίες έφτασε τελικά η ώρα να τελειώσει το Γυμνάσιο. Τα χρόνια αυτά πέρασαν πολύ γρήγορα, σαν νερό. Σαν [...]