Μια αξέχαστη εκδρομή στο Ναύπλιο!

Λοιπόν που λέτε, είμαστε μέσα Απριλίου και μόλις επιστρέψαμε από την εκπαιδευτική εκδρομή μας στο Ναύπλιο. Αφού συζητήσαμε τις εντυπώσεις μας με τους φίλους μας καταλήξαμε στο να γράψουμε αυτό το άρθρο.

Το πρωί που θα φεύγαμε ήμασταν πολύ ενθουσιασμένες. Μόλις φτάσαμε στο σχολείο για να φύγουμε όλοι σκεφτόμασταν τι ωραία που θα είναι μακριά από τους γονείς και παρέα με τους φίλους μας, ξεχνώντας το ότι είχαμε ξυπνήσει από τις 5. Στο λεωφορείο περάσαμε τέλεια. Κάναμε μια στάση για να επισκεφθούμε το μαγευτικό θέατρο της Επιδαύρου. Κατά τη διάρκεια της ξενάγησης μάθαμε για τη λειτουργία του θεάτρου εκείνη την εποχή και με ποιο τρόπο αξιοποιείται ο χώρος αυτός σήμερα. Έπειτα είχαμε μερικά λεπτά για να ανέβουμε επάνω στο θέατρο για να απολαύσουμε την θέα από ψηλά και να βγάλουμε φωτογραφίες.

Επίδαυρος

Επόμενη στάση ήταν το κάστρο στο Παλαμίδι. Βγάλαμε πάλι πολλές φωτογραφίες στα τείχη. Ήταν τεράστια, όπου και να κοιτούσαμε υπήρχαν πέτρες. Η θέα ήταν απίστευτη, μπορούσαμε να δούμε όλη την πόλη του Ναυπλίου από ψηλά.Ήταν μαγευτικά!!! Επίσης είδαμε πολλές παλιές φυλακές.

SAM_0312

SAM_0281

Μετά την ξενάγηση ήμασταν πολύ κουρασμένες από το ταξίδι και το περπάτημα, παρ’ όλα αυτά πήγαμε για ξενάγηση στην παλιά πόλη του Ναυπλίου. Είδαμε το σημείο όπου δολοφηνήθηκε ο Καποδίστριας και μια παλιά εκκλησία, η οποία σήμερα λειτουργεί ως μουσείο. Ήμασταν πολύ κουρασμένοι από το ταξίδι αλλά στο μυαλό μας είχαμε μόνο την εκδρομή και τη διασκέδαση. Έπειτα πήγαμε στο ξενοδοχείο για να τακτοποιηθούμε και να ξεκουραστούμε. Το βράδυ ετοιμαστήκαμε και πήγαμε να φάμε βραδινό.

Την επόμενη μέρα πήγαμε στην αρχαία Σπάρτη και σε πολλά αξιοθέατα της πόλης αυτής. Δεν μας άρεσε πολύ εκείνο το μέρος καθώς ήμασταν κουρασμένες, επειδή δεν είχαμε κοιμηθεί καλά το προηγούμενο βράδυ και επιπλέον δεν ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η ξενάγηση.

Μετά ανεβήκαμε στο λεωφορείο για να πάμε στην Μονεμβασιά όπου μείναμε για τρεις μέρες και περάσαμε εξίσου τέλεια!