Πλησιάζοντας το τέλος του τετραμήνου, όλοι οι μαθητές αντιμετωπίζουν αρκετές δυσκολίες και κυρίως ψυχολογικές.
Οι μαθητές από την αρχή της χρονιάς έχουν ταλαιπωρηθεί από τα αμέτρητα τεστ και διαγωνίσματα. Το άγχος έχει καταβάλλει τους μαθητές από την πρώτη κιόλας βδομάδα, καθώς και αυτά τα υποτίθεται εύκολα «τεστάκια» συμβάλουν σημαντικά στον τελικό βαθμό τετραμήνου των μαθητών. Αυτό το γνωρίζουν καλά και για αυτό το λόγο στερούνται τόσες πολλές στιγμές που θα μπορούσαν να περνάνε παρέα με τους συμμαθητές τους και τους φίλους τους. Αυτά είναι τα μόνα χρόνια της ζωής τους που θα μπορούσαν να ζήσουν ξέγνοιαστα, αλλά τελικά πνίγονται μέσα στο βαρύ καθημερινό τους πρόγραμμα. Κάτι σημαντικό είναι ότι ενώ πρέπει να διατηρούμε την ψυχραιμία μας και να είμαστε χαρούμενοι, οι μαθητές δεν το τηρούν, αγχώνονται, απογοητεύονται, στεναχωριούνται και κάποια στιγμή μπορεί να ξεσπάσουν άσχημα.
Μόλις φτάσει η στιγμή όπου τελειώνουν όλα τα διαγωνίσματα, αρχίζει το στρες για τους βαθμούς. Όλα τα πιαδιά έχουν προσπαθήσει να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Κάποιοι καθηγητές μπορεί να έχουν βαθμολογήσει λιγότερο από όσο περίμεναν οι μαθητές , με αποτέλεσμα να νιώσουν ότι απέτυχαν και να τα βάλουν με τον εαυτό τους ή τον καθηγητή.
Για αυτό θέλουμε να δώσουμε μία συμβουλή! Όλοι οι μαθητές θα πρέπει να κάτσουν να σκεφτούν το πόσο έχουν προσπαθήσει και το τι έχουν καταφέρει! Ακόμη, οφείλουν να μάθουν το πως να διαχειρίζονται τον χρόνο τους, για λιγότερο άγχος και για να έχουν περισσότερο χρόνο με την οικογένειά τους και γενικά με όλα τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Aριστέα Κ.