Halloween project: experiencing world traditions

Στο πλαίσιο της 1ης ενότητας των Αγγλικών της Β τάξης “Unity in Diversity” και της 6ης ενότητας της Γ τάξης “Keeping traditions and customs alive!’, η Β’ και η Γ’ τάξη του σχολείου πραγματοποίησε μια καινοτόμο, εκπαιδευτική δράση με υπεύθυνη την καθηγήτρια Αγγλικής κα Πολίτη Αγγελική, προκειμένου να γνωρίσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες ήθη και έθιμα που σχετίζονται με άλλους πολιτισμούς καλλιεργώντας έτσι διαπολιτισμική συνείδηση και κατανόηση. Ειδικότερα οι μαθητές/τριες γνώρισαν, δημιούργησαν εργασίες και γιόρτασαν το Halloween, που αποτελεί παράδοση αρκετών αγγλόφωνων και κάποιων ευρωπαϊκών χωρών και γιορτάζεται στις 31 Οκτωβρίου. Στο πλαίσιο αυτό, οι μαθητές/τριες κάθε τμήματος και των δύο τάξεων χωρίστηκαν σε ομάδες. Σκοπός κάθε ομάδας ήταν η δημιουργία είτε μίας σύντομης τρομακτικής ιστορίας, είτε ενός γλωσσικού παιχνιδιού με θέμα το Halloween ή μιας συνταγής σχετικής με το Halloween. Για τις ανάγκες δημιουργίας κάθε έργου αξιοποιήθηκαν ψηφιακά εργαλεία. Ειδικότερα, η ψηφιακή ιστορία συν- δημιουργήθηκε με τη χρήση των συνεργατικών εγγράφων Google Docs και το κείμενο εικονογραφήθηκε με τη χρήση του ψηφιακού εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης crayion.ai.

Η κάθε συνταγή καταγράφηκε παράλληλα με τη διαδικασία εκτέλεσής της με τη χρήση της εφαρμογής powerpoint ή/ και του ψηφιακού εργαλείου, διαδραστικού canva και το γλωσσικό παιχνίδι δημιουργήθηκε είτε με διαδραστικά αντικείμενα ΄της εφαρμογής e-me content της Εκπαιδευτικής Ψηφιακής πλατφόρμας e-me ή με το ψηφιακό εργαλείο wordwall. Για την αξιολόγηση των έργων δημιουργήθηκε κριτική επιτροπή και συν- δημιούργησαν ρουμπρίκα αξιολόγησης με κριτήρια αξιολόγησης για τις τρεις κατηγορίες έργων με τη χρήση των Google forms. Με την ετοιμασία όλων των δημιουργών και τις τελευταίες ημέρες εορτασμού του Halloween τα έργα όλων παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια της κάθε τάξης σε δυο διαφορετικές ημέρες. Ειδικότερα, την πρώτη ημέρα παρουσιάστηκαν όλες οι συνταγές ενώπιον της κριτικής επιτροπής που δοκίμασε τα πιάτα και αξιολόγησε χρησιμοποιώντας ψηφιακές εφαρμογές, ενώ στο τέλος το σύνολο των συνταγών δοκίμασε το σύνολο των μαθητών/τριων κάθε τάξης. Στο επόμενο μάθημα η τρομακτική ιστορία διαβάστηκε από τους συγγραφείς της στην τάξη και αξιολογήθηκε από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, ενώ τα γλωσσικά παιχνίδια παίχτηκαν από τους συμμαθητές/ τριες. Στη συνέχεια ακολούθησε καταμέτρηση των βαθμών που έλαβε κάθε έργο στην κάθε κατηγορία και ανακοινώθηκαν οι νικητές των καλύτερων έργων από κάθε τμήμα.

Τέλος, οι ομάδες ανάρτησαν τα έργα τους ανά κατηγορία σε συνολικό ψηφιακό αποθετήριο (padlet) για κάθε τάξη, κάνοντας μια αυτό- αξιολόγησης της διαδικασίας στο πλαίσιο μιας εναλλακτικής αξιολόγησης της συνολικής δράσης. Η συνολική αποτίμηση ανέδειξε αρκετά μαθησιακά οφέλη με κοινή αποδοχή ότι η δράση αυτή αποτέλεσε για τους μαθητές/τριες μία αξέχαστη μαθησιακή εμπειρία, καθώς οι μαθητές/τριες αποκόμισαν γνώσεις και ανέπτυξαν δεξιότητες σχετικά με την αγγλική γλώσσα που συμβάλλουν στην προσαρμογή τους στη ζωή σε έναν διαπολιτισμικό κόσμο.

Μπορείτε να δείτε τις δημιουργίες κάθε ομάδας αναρτημένα ως εξής:

Για τη Β τάξη:

https://padlet.com/modelhighschoolilionfl/halloween-project-experiencing-world-traditions-ijj05nvh7xhmtghc

Για τη Γ τάξη:

https://padlet.com/modelhighschoolilionfl/halloween-project-experiencing-world-traditions-ojr6ywkew4z1p8af

 

 

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης