Τα αρνητικά και τα θετικά του κινητού στο σχολείο

Αρνητικά Κινητού Στο Σχολείου

Μαριάννα Κωνσταντινίδη-Σακίλ , Βιργινία Πολυκρέτη Α’2

1.Τα παιδιά δεν μπορούν να συγκεντρωθούν στα μαθήματα και να παραμελήσουν τις εργασίες τους καθώς σκέφτονται το κινητό και την ώρα που θα μπουν σε εκείνο, ενώ άλλες φορές μέσα στην τάξη μπορεί και να το χρησιμοποιούν.

2.Επίσης κάποιος μαθητής θα μπορούσε να μαγνητοφωνήσει είτε και να βιντεοσκοπήσει των καθηγητή του και να των ανεβάσει στο ίντερνετ. Είτε να τραβήξει φωτογραφία και να κάνει επεξεργασία.

3.Επίσης τα κινητά όπως ξέρουμε μπορεί να μετατρέψουν το  άτομο σε βίαιο ον, δηλαδή αλλάζει συμπεριφορά στον απέναντι του, είτε είναι ο δάσκαλος του είτε ο γονέας, είτε ο συμμαθητής του ακόμη και φίλος του.

4.Με το κινητό τα παιδιά ξεχνάνε πια είναι η κατάλληλη ώρα για ύπνο με αποτέλεσμα να ξεχνιούνται τα βράδια και να κοιμούνται αργά, και ως αποτέλεσμα  το πρωί θα αργούν στο σχολείο είτε θα κοιμούνται σε αυτό.

5. Άλλο ένα ακόμη πρόβλημα είναι το γεγονός ότι τα παιδιά  έχουν πιο πολλά, «ψυχικά προβλήματα»,  στεναχώριες και διάφορα άλλα με αποτέλεσμα να χάνουν μαθήματα διότι δεν έχουν την όρεξη να βρίσκονται έξω από το σπίτι, η ακόμη και να είναι έξω: είναι αφηρημένα.

6.Είναι επίσης αρκετά γνωστό πώς δεν υπάρχει συμβάν με bylling χωρίς κάμερα και social media. Ο ένας μαθητής θα επηρεάσει έναν άλλον μαθητή είτε από την ίδια η διαφορετική  γειτονιά, χώρα, μέρος να το κάνει και εκείνος ώστε να γίνει ένα λεγόμενο καινούργιο «trend» που λένε στις μέρες μας.

unnamed(1)

Θετικά Κινητού Στο Σχολείο

 

Η παρουσία του κινητού τηλεφώνου στην καθημερινότητα των παιδιών στο σχολείο μπορεί να θεωρηθεί θετική εξέλιξη για πολλούς λόγους. Καταρχάς, το κινητό προσφέρει μια επιπλέον επικοινωνιακή γραμμή μεταξύ των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονέων, βοηθώντας στην άμεση επίλυση προβλημάτων ή στην έγκαιρη ενημέρωση. Επιπλέον, μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο εκπαίδευσης και έρευνας, παρέχοντας πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό και εκπαιδευτικές εφαρμογές. Τέλος, το κινητό μπορεί να αποτελέσει μέσο ασφάλειας σε περιστάσεις έκτακτης ανάγκης, επιτρέποντας στους μαθητές να επικοινωνήσουν άμεσα με τους γονείς τους ή τις αρχές του σχολείου.

Από έρευνα και συζητήσεις με μαθητές που κάναμε σχετικά με τα κινητά-τηλέφωνα και την απαγόρευση τους στα σχολεία είναι ότι η απόφαση για το εάν πρέπει να καταργηθεί το κινητό τηλέφωνο στα σχολεία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και πρέπει να ληφθούν υπόψη τόσο οι θετικές όσο και οι αρνητικές πτυχές της παρουσίας του. Κάθε χώρα και σχολείο μπορεί να έχει διαφορετική προσέγγιση. Κάποιοι θεωρούν ότι η απαγόρευση των κινητών μπορεί να βοηθήσει στην εξασφάλιση μιας πιο συγκεντρωμένης και αποτελεσματικής μαθησιακής εμπειρίας, ενώ άλλοι επισημαίνουν τη σημασία του ως εργαλείου επικοινωνίας και ασφάλειας. Η λήψη μιας ισορροπημένης απόφασης είναι σημαντική για την ευημερία και την ασφάλεια των μαθητών.

unnamed(2)

 

Πηγές:

Pinterest

https://popaganda.gr/stories/kinita-sholeia-ypourgeio-paideias/, (18/5/2024)

https://www.naftemporiki.gr/opinion/164580/to-kinito-kai-to-scholeio/, (18/5/2024)

https://babaloon.gr/h-arnhtikh-epidrash-ths-texnologias-sthn-zwh-twn-paidiwn/\https://thikishop.gr/smartphones-poia-ta-pleonektimata-kai-ta-meionektimata-kiniton-tilephonon/, (18/5/2024)

https://thikishop.gr/smartphones-poia-ta-pleonektimata-kai-ta-meionektimata-kiniton-tilephonon/, (18/5/2024)