Ένα εκπαιδευτικό project με εργαλεία τον γλωσσικό πλουραλισμό και την τέχνη ως έναν οικουμενικό διάλογο για την Εκπαίδευση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα κατά των ανισοτήτων και των διακρίσεων. Στο συγκεκριμένο τεύχος οι μαθητές – συντάκτες με εργαλείο τη Λογοτεχνία διάβασαν σε ομάδες βιβλία με θέμα την ειρήνη, την ισότητα, τη διαφορετικότητα, τις διακρίσεις, την αποδοχή, την αγάπη, τη φιλία, τη συνεργασία, την αλληλεγγύη και το περιβάλλον. Μέσα από τις ιστορίες εκμαίευσαν βασικές έννοιες που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού όπως το δικαίωμα στην αγάπη, στη φροντίδα, στην ασφάλεια και στην εξασφάλιση βασικών αγαθών για την επιβίωση, την ευημερία και την ανάπτυξή τους. Στις βιβλιοπαρουσιάσεις της κάθε συντακτικής ομάδας παρουσιάζονται οι ιστορίες και τα μηνύματα κατά του πολέμου, του ρατσισμού, των ανισοτήτων, των διακρίσεων και υπέρ της αποδοχής, της ισότητας, της αγάπης, της ελευθερίας, της έκφρασης, της αλληλεγγύης και αδελφοσύνης μέσα από την ειρηνική συνύπαρξη, τη φιλία και τη συνεργασία.
Συντάκτης: Λασκαρίνα Ελευθεριάδου, εκπαιδευτικός ΠΕ 70
Διαβάσαμε τη χάρτα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως παρουσιάζονται από τη UNICEF