Οι Mercedes είχαν κάνει το ενδέκατο φετινό lockout, με τον Hamilton στην pole για 98η φορά και τους δύο ταύρους να παρατάσσονται στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, ενώ η Racing Point του Sergio Perez και η Renault του Daniel Ricciardo την Τρίτη.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Bottas έκανε κακή εκκίνηση, χάνοντας θέσεις 4 υπήρχαν μικροπεπαφές, όμως σύντομα η προσοχή στράφηκε αλλού.
Στις μάχες των πίσω θέσεων, ο Grosjean έχασε τον έλεγχο της Haas και έπεσε με περισσότερα από 200 χιλιόμετρα/ώρα στις μπαριέρες. Το μονοθέσιό του κόπηκε στη μέση και τυλίχθηκε στις φλόγες, προκαλώντας σοκ.
Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία ασφαλείας, το σύστημα halo και τις πυρίμαχες στολές, ο Γάλλος κατάφερε να βγει ζωντανός από τα φλεγόμενα συντρίμμια, σε ένα σκηνικό που θύμιζε ταινία του κινηματογράφου.
Μετά το σοκ κι αφού επιβεβαιώθηκε πως ο 34χρονος είχε αποφύγει τα χειρότερα (είχε περιορισμένα εγκαύματα στα χέρια και τους αστραγάλους), άρχισαν οι διαδικασίες αποκατάστασης της ζημιάς στις μπαριέρες.Ο αγώνα επανεκκίνησε μετά από μιάμιση ώρα.
Όμως η δράση δεν κράτησε για πολύ αφού η επαφή του Stroll με τον Kvyat είχε ως αποτέλεσμα να αναποδογυρίσει το μονοθέσιο του Καναδού. Ευτυχώς, χωρίς να τραυματιστεί. Είχαμε ξανά καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας.
Στα επόμενα pitstop, η RedBull επεδίωκε το undercut, στο γύρο 35, όμως συνήθως οι «ταύροι» έχουν τα πιο γρήγορα pitstop, αυτή τη φορά καθυστέρησαν στο pitsstop του Verstappen κι όταν ολοκληρώθηκε κι η σειρά των pitstop, η κατάταξη αποκαταστάθηκε δίχως αλλαγές στην κατάταξη σε ότι αφορούσε στην πρώτη τετράδα.
Ο Verstappen έκανε ένα επιπλέον pitstop με διαφορά ασφαλείας από τον Perez, ο οποίος ήταν να αποδειχθεί ο μεγάλος χαμένος του αγώνα. Τρεις γύρους πριν το τερματισμό, η μηχανή του παρέδωσε πνεύμα, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο του να εγκαταλείψει με φωτιά στο πίσω μέρος.
Μία εξέλιξη καταστροφική για τη RacingPoint που δεν πήρε βαθμούς, την στίγμη που οι McLaren ήταν στις θέσεις 4 και 5. Έτσι η McLaren πέρασε στην τρίτη θέση βαθμολογίας κατασκευαστών, με προβάδισμα 17 βαθμών από RacingPoint και 27 από Renault.
Πηγή: https://www.newsauto.gr/formula1-3/gp-bachrein-ipirxe-ki-agonistiki-drasi-nikitis-xana-o-hamilton/
Χασναατ Ρ. ΣΤ2
Πολύ ωραίο άρθρο, με την κατάλληλη ορολογία για τους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Προσπάθησα και η ίδια να γράψω άρθρο για τους δύο αγώνες στην έρημο του Μπαχρέιν αλλά δεν βγήκε τόσο πετυχημένο όσο το δικό σου…