Πριν από τρεις μήνες το lockdown επέστρεψε. Μαζί με αυτό επέστρεψαν η τηλεκπαίδευση και «το σχολείο της καραντίνας». Παρόλο που σε αυτό το σχολείο δεν ταλαιπωρούμασταν από το πρωινό ξύπνημα, υπήρχαν προβλήματα που το κατατάσσουν δεύτερο.
Τα προβλήματα με τη σύνδεση είχαν σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται κενά, διότι δεν υπήρχε άλλος τρόπος να συνδεθούμε στην τάξη. Ακόμη κάποια άλλα ελαττώματα είναι η δυσλειτουργία του μικροφώνου, που ενώ ήμασταν στην τάξη, δε μπορούσαμε να ακούσουμε τίποτα.
Πάμε τώρα στην «ηλεκτρονική τάξη». Εκεί όλα ήταν πιο απαιτητικά, διότι οι καθηγητές μας μας έβαζαν περισσότερες εργασίες σε σχέση με αυτές που μας έβαζαν και μας βάζουν στο δια ζώσης μάθημα.
Εγώ πιστεύω ότι το δια ζώσης σχολείο είναι πιο αποτελεσματικό και δεν θέλω να αναγκαστούμε ξανά να κάνουμε μάθημα στο «σχολείο της καραντίνας».